Labels

Labels

:: Kalau Comel Click Ler::

Friday, December 31, 2010

Entry pertamaku di 2011..wink2..(",)v

Salam..

HAPPY NEW YEAR YAW..2011..!!!

wahh..sgt semangat yer sy menaip entry baru ini di tahun baru..ouh..kejapnye masa berlalu..rasa baru semalam jek 2010, hari ni dah 2011..

bagi ak..2010 cukup manis dan memberikan banyak makna buat diri ak..even xde peristiwa2 besar berlaku tp terlalu banyak kenangan manis dlm kehidupan ak yg ke 23 tahun ni..tahun depan..eh..tahun depan lg ke?? hee..tershashul plak..tahun ni ak dah 24 tahun..mcm banyak je nombor tu ak rasa..tp dlm diri ak ni mcm xde pape je..cm tahpape je ak ni walaupun dah berumur 24 tahun..huu..sedey dengan diri sendiri..T_T
oleh disebabkn itu, ak telah membuat list yg bertajuk....


"WAWASAN SAYA DI TAHUN 2011"
"MY 2011 VISION"

haa..gempak x? gempak x? hee..tp..ak selalu mcm tu..ske gempak kejap2 je..huu..T_T


1.  Saya akan bangun pagi dan paling lewat saya akan bangun adalah pukul 9.
Saya akan pastikan cadar saya tegang selepas bangun dan spray minyak wangi kat dlm bilik..
biar sentiasa bau wangi2..(^_^)
 
2.  I want to be a person who is a positive thinker, healthier and happier..InsyaAllah..


3.  Saya akan makan..tp dlm kuantiti yg sedikit..kurangkn gula especially cikedis dan minuman berkarbonat..  (aiskrim dikecualikan c0z dlm majalah ckp aiskrim adalah sumber meditasi paling bagus ketika stress..=p)


4.  Saya akan memahirkan diri dlm memasak lauk-pauk dan memantapkn skill saya dlm bidang bakeri..


5.  Saya akan lebih fokus dan lebih berfikiran positif dalam segala hal terutama menangani masalah..


6.  Saya akan belajar untuk cekalkan hati dan menjadi lebih tough, c0z xm0 "ckit2 nak nangis" lg dah..huu..T_T


7.  Saya nak beranikan diri untuk bawak keta..huu.."trauma yang melanda..menikam2 jiwa" huu..


8.  Saya nak 'UP' kn sikit keyakinan diri..dan ini merangkumi, cara berpakaian, cara percakapan dan cara pergaulan..insyaAllah..


9.  Saya nak kumpul duit banyak2 dan letak dlm ASB..hee..bagus x? 


10.  ermm..20.11.2011..nak save the date leh x?? hee..insyaAllah..sem0ga dipermudahkn semua..


workey!! dah ciap..sebenarnya..list ni saje je ak uat dlm bentuk mcm ni..lebih terperinci dan mudah untuk ak fahamkan diri ak sendiri..leh x macam tu? hihi..ak pernah g seminar, dia ckp kalau kita listkn benda2 yang kita nak, insyaAllah akan tercapai sbb kita dah cuba memahami kehendak kita..so far, ak dah pernah try buat benda ni..(lepas seminar tu ak uat terus..hihi..) alhamdulillah..menjadi!!  ak ingat lg..ak tulis, ak nak pg bercuti dan ak nak beli dress cantik satu..hee..dapat pun..!!

a'ah la kn..pesal la ak xtulis yang ak nak sebiji volkwagen kuning dan bergaji 5 angka huh?? hee..yang tu insyaAllah untuk list ak yang beberapa tahun akan datang..sama2 la kita doakn yer..Aamin..(^_^)

No comments:

Post a Comment