Labels

Labels

:: Kalau Comel Click Ler::

Monday, January 9, 2012

A brand NEW!!

hye u'olls!


still in new year mo0d??


me..not so.. 


tahun lepas beria listkan azam kan..tapi..azam ke mana..aku ke mana..haha!

teruk2..adik2 sila jangan ikut..=p

tahun ni hanya berazam senyap2 dalam diri..cuma bila dah berjaya laksanakan barula aku akan post kat dalam blog ni k..eh..cakap pasal blog..sila tengok header baru..malah blog title aku jugak dah baru..last year blog ni nama dia "diari cik ratu airmata" kan..tapi untuk tahun ini aku sebagai tuan tanah kedaung blog ini secara rasminya telah menukarkan nama blog aku sebagai "blog awesome yang ohsem"..cool huh??
I think so..me..superlikes!!! d(^_^)b



nape tukar2 ni?? pening?? 



okay2..the significant of this new name is kind of representing the new me..dah tak mo dah nangis2 sampai dapat title cik ratu gitew..xmo2..I just want this year to be an awesome year for me.. so..that's it..!! 
"awesome yang ohsem.." aku pun main belasah je..tapi biler dah try sebut laju2 macam best pulak..hehe..



for my beloved readers (wuekk..perasan je lebih..=p) thanks for supporting me for all this time..and I will try my best to keep improving the quality of my blog..love ya! mmwaaahh!!




a warm welcome from
--->blog awesome yang ohsem<---

No comments:

Post a Comment