Labels

Labels

:: Kalau Comel Click Ler::

Saturday, February 25, 2012

::JoHan & OzLynn::

 LOVE THEM BOTH!!



Siapa tak kenal Johan Raja Lawak kan?

and his gorgeous wife..Ozlynn..Ozlynn pun sebenarnya seorang pelakon dahulu tapi sekarang semenjak dah berkahwin dengan Johan maka namanya pun turut terkenal sebagai isteri kepada Johan Pak Lawak iteww..Love this couple so much laa..they are sweet together..but at the same time sengal forever..susah nak jumpa artis couple yang boleh bergurau macam ni..selalunya banyak yang cover2 tapi faham-faham je la..Johan ni kan hyperactive so wife dia terpaksa mengikut rentak dia..hehe..suka sangat! (^_^)

bawah ni ada rakaman rancangan serasi bersama dan rakaman radio ERA.FM 
Johan & Ozlynn
Layannnnzzz...


ayat Ozlynn yang paling best yang pernah aku dengar
"Johan suka minum air longan..hari2 kalau boleh suh saya buatkan air longan..tapi kalau longan xde dia mintak jugak..lengan aku bagi"

hahahahaha!!

giler ganas punya wife..ada lagi satu bukti yang menunjukkan Ozlynn ni ganas..ce dengar rakaman ni pulak..


ni lagi satu hal..selamber je tepon Johan masa dia ngah on-air..steady dapat wife macam ni..kihkihkih..

best2..aku memang peminat Johan ni..tapi bila dapat tahu yang wife dia pun 2x5 cam dia jugak lagi la aku bertambah2 suka ngan couple ni..semoga perkahwinan mereka berkekalan sampai bila2..

(^_^)v

p/s: perempuan memang akan tertarik dengan lelaki yang selalu membuat mereka ketawa dari lelaki yang selalu membuat mereka menangis..sebab tu ramai pelawak dapat wife yang cun2...and that is fact! teehee..

till then!

No comments:

Post a Comment